باربری جلال آل احمد

باربری و اسباب کشی در تهران بزرگ - بسته بندی اثاثیه

باربری جلال آل احمد

باربری و اسباب کشی در تهران بزرگ - بسته بندی اثاثیه

ابزار و وسایل مورد استفاده در باربری

ابزار مورد استفاده در باربری

برای انجام یک اسباب کشی موفق علاوه بر برنامه ریزی و آگاهی به ابزار مناسب حمل و نقل نیز نیاز داریم. شرکت های حمل و نقل بایستی برای جابه جایی وسایل مختلف به ابزار گوناگونی مجهز باشند تا بتوانند انواع و اقسام لوازم خانگی و اداری را جابه جا کنند.   امروزه لوازم حمل و نقل بسیار پیشرفته هستند و به تناسب نیاز افراد در اختیار آنها گذاشته می شوند. عدم آگاهی و شناخت نسبت به لوازم مورد نیاز در حمل و نقل نه تنها جا به جایی را سخت و دشوار می کند بلکه ممکن است به علت استفاده نادرست از ابزار و یا استفاده از وسایل غیر استاندارد موجبات آسیب دیدگی را برای افراد فراهم آورد. در این مقاله به معرفی مختصری درباره لوازمی که در باربری مورد استفاده قرار می گیرند می پردازیم.

 انواع جعبه ها در اندازه های مختلف برای جابه جایی وسایل

چسب های پهن و مخصوص کارتن جهت بسته بندی محکم و مقاومت بیشتر

استفاده از ساک های مخصوص رختخواب برای جا به جایی لوازمی که رعایت پاکیزگی و جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی آنها مهم است.

استفاده از سلفون برای بسته بندی و روکش لوازم حساس

استفاده از لوازم ضربه گیر مانند پارچه، پتو، نایلون های حباب دار و لاستیک های مخصوص برای جلوگیری از مخدوش شدن لوازم

 وسایل تیز و برنده مثل قیچی و کاتر که برای برش مقوا و یا پارچه استفاده می شوند.

 طناب، میله و یا سیم فلزی که ممکن است برای بستن وسیله ای مورد استفاده قرار گیرد.

ماشین های حمل اثاثیه که خود به انواع و اقسام گوناگون تقسیم می شوند و به منظورهای مختلفی به کار گرفته می شوند. مشتریان بنا به حجم و تعداد اقلام مورد نظرشان برای انتقال می توانند از خودروهای حمل بار مانند نیسان، خاور، تریلی و یا وانت استفاده کنند.

لوازم و تجهیزات مکانیکی مانند آسانسورها و بالابرها برای انتقال ابزار سنگین به سطوحی که ارتفاع بیشتری از زمین دارند به کار گرفته می شوند.

 استفاده از چرخ های حمل بار، گاری و یا سبد می تواند جا به جایی را آسان تر کند.

در مواردی که مکان حمل و نقل فضای بازی داشته باشد و سر پوشیده نباشد می توان از تجهیزاتی مانند جرثقیل، لیفتراک ها، نقاله ها و واگن های برقی استفاده کرد.

–استفاده از تسمه ها و کمربند های مخصوص برای جابه جایی موارد خاص مثل سیلندرهای گاز استفاده از قرقره برای نقل و انتقال اشیای سنگین

استفاده از جرثقیل های قابل حمل برای حمل وسایل سنگین در مسافت هایی که طولانی نیستند.

شرکت اتوبار تهران با در اختیار داشتن جدید ترین ابزارها و استفاده از بهترین متدهای حمل و نقل لوازم شما را به صورت کاملا حرفه ای با کادری مجرب بارگیری کرده و در محل مورد نظر تحویل می دهد. جهت آگاهی از نوع ماشین حمل بار مورد نیاز در اسباب کشی خود پیش از اقدام با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان متخصصین در نقل و انتقالات بهره ببرید.