باربری جلال آل احمد

باربری و اسباب کشی در تهران بزرگ - بسته بندی اثاثیه

باربری جلال آل احمد

باربری و اسباب کشی در تهران بزرگ - بسته بندی اثاثیه

فصل مناسب اسباب کشی

اگر چه تابستان بهترین زمان نقل مکان است اما با توجه به شرایط افراد هر زمان دیگری ممکن است بهترین فصل و وقت باشد . بنابراین در مقوله اسباب کشی نمی توان به یک زمان بخصوص بسنده کرد .  بهترین فصل برای اسباب کشی

علیرغم نظر عموم مردم بهترین فصل برای جابجایی و نقل مکان صرفا تابستان نمی باشد و هر زمان دیگری با توجه به شرایط حاکم بر زندگی هر خانواده ای می تواند بهترین وقت برای اسباب کشی باشد .

کسانی که فرزند محصل و دانشجو ندارند احتمالا زمان مناسب اسباب کشی ماههای پایانی سال است ، زمانی که تغییرات برای شروع سال نو آغاز می شود و با جابجایی علاوه بر تغییرات سال نو خانه تکانی را هم انجام داده اید .

برخی افراد ترجیح می دهند اوایل اردیبهشت که هوا معتدل است و روزها بلند تر، اسباب کشی کنند . اسباب کشی در دو مورد ذکر شده از نظر اقتصادی هم مقرون بصرفه است چرا که خرید و اجاره مسکن هم با قیمت معقول تری می باشد و هزینه باربری با توجه به کم بودن جابجایی پایین تر خواهد بود .

اغلب مردم اسباب کشی را مختص تابستان می دانند . چند دلیل مهم برای انتخاب این فصل وجود دارد . اول تعطیلی مدارس و دانشگاههاست  که در این زمان محصلین خانواده از درس هاشون عقب نمی افتند و اگر نیاز به تغییر محل تحصیل دارند بعد از پایان سال تحصیلی ساده تر انجام می پذیرد .

دوم بعلت تعطیلی مدارس و دانشگاهها بالطبع از ترافیک و شلوغی خیابانها کاسته شده و رفت و آمد آسان تر خواهد بود . روزهای بلند تابستان هم زمان بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد .

بعلت مرسوم شدن تابستان به فصل جابجایی تنوع و تعدد مسکن هم بیشتر و حق انتخاب هم بالاتر می رود . 

فصل تابستان برای مشاغلی هم چون معامله املاک و شرکت های حمل بار از رونق خوبی برخوردار می باشند .