باربری جلال آل احمد

باربری و اسباب کشی در تهران بزرگ - بسته بندی اثاثیه

باربری جلال آل احمد

باربری و اسباب کشی در تهران بزرگ - بسته بندی اثاثیه

باربری جردن - بلوار آفریقا

اتوبار جردن
موسسه باربری جردن برای حمل اثاثیه شما از ماشین های مجهز و مدرن استفاده کرده تا در زمان حمل و نقل کوچک‌ترین آسیبی به وسایل شما وارد نشود. تمامی خودروهای باربری جردن مجهز به موکت و مسقف بوده و در زمانی که شرایط آب و هوایی مناسب نمی‌باشد شما هیچ گونه نگرانی بابت حمل لوازم خود نخواهید داشت. برای حمل بارتان می‌توانید متناسب با لوازمتان خودرو مورد نظرتان را که شامل وانت، نیسان بار و خاور با ظرفیت‌های متفاوت است را انتخاب کنید. خوب است که به این نکته مهم نیز اشاره کنیم که تمامی رانندگان موسسه جردن با صبر و حوصله در تمامی مراحل حمل بارتان در کنار شما بوده و به تمامی نقاط شهر آشنایی کامل را دارند.  
در هنگام حمل بار توسط باربری جردن تمامی لوازم و وسایل شما توسط اتوبار ما بیمه شده تا در صورت بروز خسارات احتمالی شما هیچ گونه نگرانی نداشته باشید و موسسه در قبال بروز خسارات مسئول می‌باشد. این بیمه نامه شامل تمامی موارد از بسته بندی تا حمل و جابجایی لوازم شما می‌باشد. تمامی تلاشش اتوبار جردن بر کاهش آسیب ها و صدمات وارده بر وسایل شما در زمان اثباب کشی می باشد. اما اگر کوچک ترین خسارتی به لوازم منزل و یا اسباب شما وارد شود اتوبار تخصصی جردن با بیمه نامه خسارت شما را پرداخت خواهد کرد.
بسته بندی وسایل در باربری جردن
در هر جابجایی مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت مسئله بسته بندی لوازم می‌باشد. اگر شما کار بسته بندی لوازمتان را به روشی اصولی و درست انجام دهید خسارتی متوجه شما نشده و با خیالی آسوده کار حمل لوازم شما انجام می‌شود. بسته بندی اصولی و درست نیز باید توسط افراد کاربلد و ماهر انجام شود و ما در اتو بار جردن از افراد آموزش دیده در این زمینه کمک می‌گیریم. خدماتی که باربری جردن در زمینه بسته بندی به شما ارائه می‌دهند به شرح زیر می‌باشد.

  • بسته بندی لوازم منزل و محل کار شما و جهیزیه نو عروسان با استفاده از جدیدترین و به روز ترین شیوه‌های بسته بندی
  • بسته بندی لوازم بزرگ و سنگین مانند ساید، پیانو، کمد و گاو صندوق
  • بسته بندی لباس‌ها و وسایل شخصی شما
  • استفاده از کارتن‌های چند لایه و ضخیم برای لوازم شکستنی
  • استفاده از کیسه‌های رختخواب و ساک‌های بزرگ برای بسته بندی لوازم شما